Skip to main content

Bonus Bulanan 500K Dengan Shaklee..!

Bonus Bulanan 500K Dengan Shaklee..! | Amboi! Cakap pasal bonus, laju jer semua datang terjah kan? Hehe.. Hari ni nak sembang2 bisnes sikit. Dalam ramai2 daripada kita ni ada tak yang minat bisnes or memang ada bisnes sendiri? Tak kisahlah bisnes apa pun, jual tudung ke, jual baju ke, jual barangan baby ke, ambil tempahan buat kek ke.. Apa2 jelah.. 


Mieza dulu masa awal2 terjun ke bidang ni memang tak terfikir akan jadikan bisnes ni sebagai punca pendapatan utama Mieza. Sebab masa awal2 start dulu Mieza just buat sebagai satu hobi & sebagai pendapatan sampingan. Tapi makin lama Mieza dalam dunia bisnes ni makin seronok pulak rasa. Ye, memang bila berniaga sendiri takde gaji bulan2 macam uols yang kerja dengan kerajaan mahupun swasta. Takde jugak bonus tahunan macam uols. Tapi semua tu kita boleh usahakan kalau betul ada kemahuan & kesungguhan. 


Contoh macam sekarang ni, nak masuk 3 bulan Mieza melibatkan diri dalam bisnes Shaklee dah 2 kali merasa bonus bulanan. Ya, 2 kali! Lepas lah buat tambah2 duit bayar bil & buat belanja family makan2.. Mieza join Shaklee hujung bulan Jun yang lepas.. Masa tu just join untuk beli & consume untuk diri sendiri jer. Tak terfikir pun nak jana income or nak raih bonus bulanan segala ni. Yela, nak jual produk kesihatan ni kena study dulu pasal produk tu, kena kaji & bereksperimen atas diri sendiri. If bagus, Mieza akan cakap bagus.. If not, Mieza akan cakap sebaliknya. 


Dengar jugak cakap2 orang, "Ala, dia sendiri jual mesti lah dia kata bagus.. Mana ada peniaga nak cakap buruk2 pasal produk dia..!" Ye, mungkin ada sesetengah peniaga macam tu. Tapi untuk produk kesihatan macam ni, kita takleh sesuka hati kata bagus kalau takde bukti dan kajian klinikal ke atasnya.. Kang kalau ada apa2 efek buruk pada kesihatan pelanggan kita, tak memasal jer kena saman, kena heret keluar masuk court.. Na'uzubillah, mintak dijauhkan.. Lagi pun, sepanjang Shaklee bertapak di Malaysia ni, belum pernah kan ada kes pelanggan saman pengedar Shaklee, produk Shaklee jadi tajuk utama muka depan suratkhabar sebab memudaratkan kesihatan pengguna, or pengedar Shaklee masuk berita sebab menipu pelanggan.. Pernah dengar? Takde kan? Sebab apa? Sebab produk ni 100% dihasilkan dari bahan semulajadi, diyakini selamat, tidak memudaratkan kesihatan, dan yang paling penting HALAL!


Malah, makin ramai yang berminat untuk mencuba & terus menggunakan rangkaian produk2 Shaklee ni sebab diorang dah rasa sendiri kesan & kehebatannya. Permintaan semakin hari semakin meningkat.. Stok kat Malaysia selalu habis.. Siap beratur yang booking sebab takut tak sempat order.. Macam tu sekali sambutan hangat yang diterima.. Dari situlah lahirnya jutawan2 Shaklee yang berjaya meraih bonus bulanan sehingga 500K..! Ini FAKTA ye bukan AUTA. Diulangi, FAKTA bukan AUTA! 


Terbukti, dengan berbisnes sendiri pun boleh raih bonus tahunan malah bonus bulanan yang lumayan. Bak kata Shaheizy Sam, di mana ada kemahuan di situ ada highway! Hehe.. Tapi semuanya perlukan keazaman yang kental, kegigihan yang tak berbelah bahagi, dan usaha yang padu. Paling penting, sentiasa meminta kepadaNYA kerana DIA lah yang memberikan kita rezeki, bukan orang lain. So, kepada peniaga2 di luar sana jangan takut atau risau tak ada orang nak beli barang or produk kita sebab dah terlalu banyak pesaing. Yakinlah dengan rezeki yang telah ditetapkan untuk kita, pertingkatkan amalan rohani.. Ringankan tangan menadah doa memohon pada Yang Maha Pemberi Rezeki.. Jangan berhati busuk tabur pasir dalam periuk nasi orang lain.. Bersainglah secara sihat.. Insha Allah, akan dipermudahkan segalanya.. =)


Banyak tips sebenarnya nak murah rezeki ni.. Antara nak dengan tak nak or rajin dengan malas jer.. ^_~  



Ada Yang Berminat Nak Join Bisnes Shaklee? Guide & Tips Disediakan..! Online Coaching Juga Turut Disediakan..! FREE Of Charge! I Will Guide You Till Succes! Insha Allah.. ^_^



Comments

Popular posts from this blog

Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa Dengan "Set Mighty 3 Gems" Shaklee

Ramai yang refuse nak amik vitamin bentuk pil sebab culas nak monitor water intake level. Jadi apa pilihan anda? Pastinya  SET MIGHTY 3 GEMS!  Set ini sesuai untuk semua peringkat umur dan boleh diminum seisi keluarga.  Selain itu set ini juga membantu anda kekal cergas bertenaga sepanjang berpuasa.. Insha Allah..  Tips Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa Semasa bersahur, makanlah makanan yang berkadar protein tinggi. Ini kerana pencernaan dan penyerapan makanan adalah jauh lebih lama jika dibandingkan dgn pengambilan makanan dengan kadar karbohidrat yg tinggi. Ambil bersama segelas susu dan juga multivitamin agar stamina tetap terjaga.  Cara paling mudah adalah dengan mengambil  SET MIGHTY 3 GEMS ! Set ini  terdiri daripada 3 rangkaian produk iaitu  Mealshakes  (multivitamin, multimineral, fiber dan protein) ,  ESP   (protein soya)  dan  Performance Drink   (Pure Hydration Drink berperisa oren) . Ambillah  SET MIGHTY 3 GEMS  ini semasa bersahur dan selepas berbuka ataupun

It's November!

I t's November! |  November sudah tiba. Mungkin ramai dari kita yang mengharapkan sesuatu yang lebih bermakna dan menggembirakan serta membahagiakn dengan kedatangan bulan baru ini. Admin juga turut mendoakan agar kita semua diberi kesihatan yang baik untuk kita sama-sama menjalankan aktiviti harian dan menunaikan tanggungjawab kepada agama, bangsa dan negara dengan lebih baik dan sempurna. Banyak perkara yang telah dicapai, tidak kurang juga perkara-perkara yang belum terlaksana sebelum ini. Namun belum terlambat untuk kita terus tetapkan 'goal' dan menyusun kembali perancangan untuk bulan baru. Semoga kedatangan November kali ini dapat memberikan satu impak yang lebih besar buat semua. Let's Think Healthy Thoughts & Gain Wealth Together!

SHAKLEE Collagen Powder

S HAKLEE Collagen Powder |  Inginkan kulit lebih sihat, muda dan menawan? Ini dia salah satu produk unggul sepanjang zaman dari SHAKLEE yang anda perlu cuba terutamanya bagi mereka yang menghadapi masalah kulit kusam dan bermasalah. SHAKLEE Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000 mg proprietari RSS (Red Snapper Scales) Collagen , kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen yang bermolekul sangat ringan ini (kira-kira 1,000 Dalton*) dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia, japonica, ekstrak pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B  yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam. SHAKLEE Collagen Powder  mudah larut dalam minuman dan makanan kege