Skip to main content

SHAKLEE Collagen Powder



SHAKLEE Collagen Powder | Inginkan kulit lebih sihat, muda dan menawan? Ini dia salah satu produk unggul sepanjang zaman dari SHAKLEE yang anda perlu cuba terutamanya bagi mereka yang menghadapi masalah kulit kusam dan bermasalah.

SHAKLEE Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000 mg proprietari RSS (Red Snapper Scales) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen yang bermolekul sangat ringan ini (kira-kira 1,000 Dalton*) dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia, japonica, ekstrak pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam.

SHAKLEE Collagen Powder mudah larut dalam minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


Inbox atau SMS Mieza segera untuk dapatkan harga istimewa..!
SMS : 019-5327438
SHAKLEE PAGE : Shaklee Ipoh, Perak


Comments

Popular posts from this blog

SHAKLEE Advanced Joint Health Tablet Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

SHAKLEE Advanced Joint Health Tablet  ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.  Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. SHAKLEE Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C  untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral,  SHAKLEE Advanced Joint Health Tablet ialah sayur-sayuran 100%.  Inbox atau SMS Mieza segera untuk dapatkan harga istimewa..! SMS :   019-5327438 EMAIL :   shakleegroup@gmail.com SHAKLEE PAGE :   Shaklee Ipoh, Perak

Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa Dengan "Set Mighty 3 Gems" Shaklee

Ramai yang refuse nak amik vitamin bentuk pil sebab culas nak monitor water intake level. Jadi apa pilihan anda? Pastinya  SET MIGHTY 3 GEMS!  Set ini sesuai untuk semua peringkat umur dan boleh diminum seisi keluarga.  Selain itu set ini juga membantu anda kekal cergas bertenaga sepanjang berpuasa.. Insha Allah..  Tips Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa Semasa bersahur, makanlah makanan yang berkadar protein tinggi. Ini kerana pencernaan dan penyerapan makanan adalah jauh lebih lama jika dibandingkan dgn pengambilan makanan dengan kadar karbohidrat yg tinggi. Ambil bersama segelas susu dan juga multivitamin agar stamina tetap terjaga.  Cara paling mudah adalah dengan mengambil  SET MIGHTY 3 GEMS ! Set ini  terdiri daripada 3 rangkaian produk iaitu  Mealshakes  (multivitamin, multimineral, fiber dan protein) ,  ESP   (protein soya)  dan  Performance Drink   (Pure Hydration Drink berperisa oren) . Ambillah  SET MIGHTY 3 GEMS  ini semasa bersahur dan selepas berbuka ataupun